Influenszerek és youtuberek, szuper életérzések, fantasztikus utazások, fancy ruhák, menő trendek. Több millió követő az Instagramon, tizenöt millió feliratkozó a YouTube-on. A gyors és könnyű meggazdagodás vonzó ígérete. És ki ne akarna hinni ebben?
De az átlagos kamasz és tinédzser mosolygó szelfijei mögött ott lehetnek a depresszív érzések. Megannyi „barát" és ismerős ellenére a magányosság. Mindenkiben ott van a fantasztikus élet utáni vágy, és az online térben kéznyújtásnyira látszik az elérése. Egészen addig a korig, amíg a kijózanító valóság meg nem jelenik az egyetemen vagy egy munkahelyen.
Ma, bármilyen korú gyereket nevel is egy szülő, vagy tanít egy tanár, szükség van arra, hogy a valóságot vonzó színekkel ábrázolja, amit érdemes felfedezni. Az addiktív közösségi média és a realitás párharca kemény menet. Az online tér köldökzsinórja egyre vastagabb, nárcisztikus buborékunk egyre nő. Ahhoz azonban, hogy ezt felismerjük és saját értékrendet alkossunk, éppen a belső előállítású biztonságunkra lenne a legnagyobb szükség. Mára a legfontosabb kérdéssé az vált, hogyan maradhatnak konstruktív érzelmi kapcsolatban a felnőttek a digitális generációk kisebb és nagyobb tagjaival?